Na een tijdje met veel plezier een weblog bijgehouden te hebben (www.upsidedown-in-australia.blogspot.com & zus2zus.blogspot.com) is mijn 'geheugen' vol en kan er niets meer gepubliceerd worden.
Dan maar weer een nieuwe weblog maken, waarvan de naam een beetje een compromis is omdat de namen die een beetje in de buurt van mijn oude naam kwam niet meer beschikbaar zijn....

Hier dus het vervolg.....

Upside down in Australia weblog 3!

dinsdag 12 maart 2013

KAPPER

Gisteren (na een weken geleden gemaakte afspraak) naar de kapper geweest.
Via een soort croupon aktie een bon gekocht voor een full head of foils!!!

Goede aktie, slecht uitgekozen dag!
38 graden was het en het duurde ongeveer 2 uur voordat mijn hoofd vol zilverpapier zat....
Lekker onder een plastiek cape en af en toe een opvlieger.

Het meisje deed haar best en nadat de kleur erin zat, ik haar vertelde het niet zo netjes te fohnen, zij zoals alle kappers het toch lekker glad fohnde en ik nog een uurtje later met een nieuwe klantenkaart weer buiten stond, de kokende auto weer in naar huis.

Pfffft wat een hitte, zelfs thuis.

Dan nog maar even naar het strand voor een frisse duik in de zee.

Kop in de golven....weg netjes gefohnd haar!

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad geen goede combinatie. Het was bij even rustig na een heftige opvliegerperiode. Maar gisteren vroeg ik aan collega's of ze het ook zo warmlees heet) hadden. Bleek niet het geval. En de radiatoren waren ook niet warm. We zullen er maar om lachen.

    BeantwoordenVerwijderen